Friday, November 23, 2012

还遥远

面对最大的考验
不是在面对难关时是否应付自如
而是以怎样的态度应付
我虽然闯关了
可是没有献上最美好的自己
这两天我知道我离开终点站的距离还远
却要为这让我谦卑下来的醒悟感恩。

It is not a question of speed,
But the words I say,
The thoughts I think,
The way I do things,
That moment when my priorities and values change.

我不能让环境把我拿走。
I will not be conformed.

No comments:

Post a Comment